اخبار روز تکنولوژی

بروز ترین اخبار تکنولوژی و فناوری

اخبار روز تکنولوژی

بروز ترین اخبار تکنولوژی و فناوری

جعبه گشایی ربات سگ زیبای سونی - با دیجی ویرا به روز باشید


ربات سگ سونی بسیار هوشمند و زیبا می باشد این سگ برای کسانی مناسب می باشد که نمی توانند سگ را در محل زندگی خود نگهداری کنند.وبنابه شرایطی نمی توانند استفاده کنند می توانند از این ربات های زیبا و جذاب استفاده کنند دیجی ویرا را فالو کنید تا از اخبار تکنولوژی جا نمانید.

کانال ما در آپارات

کانال ما در نماشا

به کمک گوگل با گلها صحبت کنیم؟-با دیجی ویرا به روز باشید



گوگل به تازگی گلدانی ساخته است که با استفاده از تکنولوژی می تواند احساس گل را بفهمد وبه صورت صوت به صاحب خود بفهماند که چه می خواهم این تکنولوژی گوگل فعلا دردست بررسی می باشدو در بازار عرضه نشده. نظر شما در مورد این تکنولوژی چطور است خوبه یا بد لطفا نظرات خود را بنویسید برایمان.

کانال ما در آپارات:https://www.aparat.com/digivira

آتش سوزی در پمپ بنزین 13+ - پک ارزان دوربین مداربسته دیجی ویرا



آتش سوزی در پمپ بنزین که سرنشینانش آن جان سالم به در بردند.و راهی بیمارستان شدند. پکیج دوربین مداربسته 8 عددی ahd همراه با یکسال گارانتی اقلام داخل پکیج 4 عدد دوربین مداربسته دام 4عدد دوربین مداربسته بولت -دستگاه dvr هشت کاناله - 80 متر کابل برای دوربین ها-اقلام دیگر: bnc - موس و آداپتور برق. برای دریافت قیمت داخل سایت دیجی ویرا و یا می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. شماره تماس :22970486-021

سرقت موبایل در تهران - دوربین مداربسته دیجی ویرا

سرقت گوشی موبایل تهران که توسط دوربین مدار بسته ثبت شده


سرقت گوشی موبایل در تهران توسط سارقان که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده است.گروه مهندسی دیجی ویرا یک فروشگاه اینترنتی در زمینه دوربین مداربسته و دزدگیراماکن و جک درب ولوازم امنیتی میباشد.دوربین مداربسته پلاک خوان در این فروشگاه موجود می باشد.سایت دیجی ویرا


دوربین لامپی با قیمت ارزان-بررسی کلی دوربین لامپی دیجی ویرا



دوربین لامپی 360 درجه پانوراما

دوربین لامپی 360 درجه WIFI رم خور فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی 360 درجه با زاویه دید بسیار وسیع می‌باشد و دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه‌ی اینترنتی است. با تنها یک عدد از این دوربین میتوان یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد.

قابلیت های دوربین مداربسته لامپی

این مینی دوربین کوچک فیش آی 360درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربین‌های موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینه‌ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی می‌باشد.

مکان های مورد استفاده

این دوربین را می توانید فقط در جاهایی استفاده کنید که در معرض آب و آفتاب قرار نگیرد.

برای مثال: داخل  خانه،مغازه،پارکینگ ها،آسانسورهاوجاهایی از این قبیل می توانید مورد استفاده قرار دهید و از آن لذت ببرید.

برای خرید و اطلاعات بیشتر می توانید رو لینک کلیک کنید