اخبار روز تکنولوژی

بروز ترین اخبار تکنولوژی و فناوری

اخبار روز تکنولوژی

بروز ترین اخبار تکنولوژی و فناوری

دوربین مداربسته بیسیم و معایب آن؟

در چه نوع آب و هوایی می توان از دوربین های مداربسته بیسیم استفاده کرد؟

 

هر دوربینی به نوع  خود ارزشی دارد باید در برابر تابش عناصر مقاومت کند و دارای درجه IP (محافظت در برابر نفوذ) باشد. رتبه بندی IP شامل دو رقم است که به شما می گوید در اکثر شرایط آب و هوایی بهترین دوربین مداربسته بیسیم را چقدر خوب نگه می دارد. اولین رقم زیر پیشوند IP به شما می گوید که دوربین در برابر نفوذ اجسام جامد مانند گرد و غبار باد مقاومت می کند و از 0 (بدون محافظت) تا 6 (محافظت کامل در برابر گرد و غبار و خاک) است. عدد دوم به شما می گوید که دوربین در برابر رطوبت چقدر مقاوم است و از 0 (بدون محافظت) تا 9 است (محافظت در برابر فاصله نزدیک ، پایین آمدن فشار پاشش از همه زوایا).

 

اکثر دوربین های مداربسته بیسیم در فضای باز دارای درجه IP66 هستند ، بدین معنی که از محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت می کنند و می توانند از هر جهت جت های آب را کنترل کنند ، اما نباید در آب غوطه ور شوند. آنها معمولاً از باران ، برف ، گرما و سرما در امان هستند.

نصب دوربین مداربسته بیسیم دیجی ویرا

 

اگر نمی توانید تشخیص دهید دوربین مداربسته به چه کسی یا چه چیزی نگاه می کند ، داشتن یک دوربین امنیتی در فضای باز هیچ فایده ای ندارد. دوربینی که با کیفیت 720p فیلم می گیرد معمولاً تصویری نسبتاً واضح ارائه می دهد ، اما فیلم 1080p جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و محبوب ترین وضوح برای این دستگاه ها است. به ظرفیت ذخیره سازی زیادی احتیاج ندارد و تقریباً در همه تلفن ها ، تبلت ها و رایانه های شخصی قابل مشاهده است.

 

دوربین هایی که فیلم 4K (Ultra HD) ضبط می کنند نیز در دسترس هستند ، اما برای پخش بدون نیاز به تردید یا تاخیر به یک اتصال شبکه بسیار قوی احتیاج دارید و برای ذخیره فیلم ضبط شده به فضای زیادی احتیاج دارید که ممکن است گران باشد هزینه های ذخیره سازی ابر.

رزلوشن تصویر دوربین بیسیم

 

رزولوشن مهم نیست ، سعی کنید دوربینی با میدان دید نسبتاً وسیع (زاویه دید) انتخاب کنید و مطمئن شوید که می تواند ویدیوی دید در شب را ضبط کند. اکثر دوربین ها از LED مادون قرمز (IR) برای ارائه فیلم شب سیاه و سفید استفاده می کنند ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارند که از نور سفید برای ارائه فیلم شبانه تمام رنگی استفاده می کنند. به دنبال دوربینی با دامنه دید در شب حداقل 30 متر بگردید.

 

برای دیدن و بررسی بیشتر به  http://webnews.toonblog.ir بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد